Friday 11 January 2013

Bye-2 Boboy :)

Assalamualaikum wbt ;)

Selamat pagi, tengah hari, petang dan malam untuk semuanya ! Hehee. Sekarang saya berada di Restoran Taj yang berada di PV13 iaitu rumah apartment saya! I mean, kat tingkat bawah rumah saya lah kan, mana ada restoran kat tingkat atas sekali dengan rumah-rumah yang lain kan. Kalau ada lah, alangkah bestnya ! :) Korang semua dah makan ke belum ni ? Kalau belum cepat-cepat pergi bukak peti ais, ambil lah coklat ke, gula-gula ke, ice cream ke, pastu sambung duduk depan laptop korang semua ye sambil baca celoteh saya yang merepek meraban ni :D

Haaaa, okey okey fokus on our topic today yeah. 'Bye-2 Boboy'? Apakah itu? Is he going to leave me? Yeahhhh :((( He's going to leave me for 2 days and 1 night and he is going to Genting Highland with his friends. Malam ni lah dia bertolak naik bas yang disewa. Saya nak sangat ikut, tapi tak boleh sebab saya ada banyak assignment yang harus disettlekan on this weekend. So, yeah. Have fun boboy ! :D

Jadi, saya nak bagi beberapa pesanan kat awak ni tau. Nanti, awak kat sana jangan nakal-nakal okey. Awak boleh berseronok dengan kawan-kawan awak, tapi jangan melebih sangat tau takut apa-apa benda buruk yang tak diingini jadi kat awak nanti. Mintak dijauhkan la ya Allah. 

Lepas tu , saya nak pesan dekat awak, jangan tinggal solat tau sepanjang ada kat sana. Seronok seronok , main sana main sini, jalan sana jalan sini, awak jangan lupa solat tau. Solat tu kan tiang agama ;)

Yang paling penting saya nak pesan, awak jangan lah lupakan saya dekat sini tau. Tapi saya tahu awak takkan lupakan saya punya, awak kan selalu cakap saya sentiasa di hati awak :)

Okey lah, itu je lah yang saya nak pesan. Take care dear, have fun !! ;)

Wallahualam :)


No comments:

Post a Comment