Saturday 22 December 2012

BLOG BARU ♥

Assalamualaikum wbt .

Finally saya sudah siapkan another new blog for me, hehe. Nak tahu tak kenapa saya buat blog baru pulak ? Alasannya, saya terlupa password untuk blog lama -_-''

Jangan lah jadi macam saya tau, rasanya blog ni pun entah ke berapa kalinya saya buat, hehe. Tapi kan kawan-kawan, korang nampak tak apa hikmah di sebalik apa yang terjadi pada saya ni? Kalau tak nampak jugak takpe lah biar say je yang terangkan. Yang pertama : Allah itu Maha Kuasa ke atas setiap sesuatu yang terjadi. Maksud saya di sini ialah, apabila Allah kata saya akan lupa password, saya akanLUPA. Walaupun saya cuba memerah otak untuk mengingat kembali apakah nama password saya, still tak boleh.

Nak katakan saya ni memang pelupa tidak juga. Tapi itulah, KUASA ALLAH SWT :)
Yang kedua : Saya akan catit setiap password yang saya ada mulai sekarang jadi saya akan menjadi seorang yang lebih berhati-hati dan bersedia terhadap sebarang kemungkinan. Kalau sebelum ni memang saya tak terfikir pun nak catit email and password. Kononnya boleh ingat lah, hehee. Tapi lupa jugak. So, itulah hikmah yang saya dapat :) 

Harapan saya untuk blog ini , moga-moga saya takkan lupa dah password and boleh kekal 'setia' dengan blog yang diberi tajuk 'Cerita Sana Cerita Situ Cerita Sini' ini. Wallahualam :)

Saja lah kan nak tunjuk gambar ni, hehe. Dari  kiri, kawan baik saya nama dia Meyra, tengah2 tu saya lah (merah gittu) and hujung sekali Nurul, kawan saya yang selalu bergaduh dengan saya :) Gambar ni diambil pada majlis 'Malam Bersamamu Gaza'


No comments:

Post a Comment